Kaksplus.fi

torstai 23. helmikuuta 2017

Onnellisuus näkyy kasvoissa

Olen antanut itselleni aikaa ja olen alkanut nauttia elämästä, sen huomaa kasvoissani. Tovi sitten katsoin vanhoja kuviani ja huomasin kuvista sen väsyneen minäni. Ei niin vähänkään väsynyt vaan todella väsyneen. Kuvia katsellessani vierähti muutama kyynel ja ajatukset hyppivät edes takaisin. "Miksi olen päästänyt itseni tähän kuntoon, miksi annoin tehdä tämän itselleni?"

Päätin, että tuosta suosta on noustava ylös ja äkkiä. Pian 24-vuotias nuori nainen näyttää paljon vanhemmalta mitä on. Tein päätöksen , että päivä kerrallaan mennään eteenpäin pieniä asioita kohti. Tiesin, että muutoksen tekeminen vaatisi paljon aikaa ja itsekuria. 

Olen onnistunut tavoitteessan, kasvoistani paistaa onnellisuus ja virkeys. Oman itsensä kunnioittaminen on palannut ja tullut jäädäkseen.  
Olen laihtunut paljon, en itse näe sitä muutoin, kun että on hyvä olo ja ei ole niin pöhöttynyt fiilis. (Housut eivät enää purista..xD) Kasvoistani on tullut kevyemmät, näytän onnelliselta, eikö? 

Tykkään laittaa itseäni nätiksi ja pukeutua hyvin, ennen kävelin ilman meikkiä päivittäin, koska en jaksanut. Nyt meikkaamisesta on tullut arjerutiini. #ILOVEME

Haluan vain sanoa, että arvostakaa itseänne, minä en arvostanut. 

Ihanaa loppuviikkoa joka ikiselle! 

-Tanja 

4 kommenttia: